GTD БЛОГ

Getting Things Done: Як впорядковувати справи без стресу

19.10.2018

Щоб бути креативним, мислити стратегічно, просто бути «тут-і-зараз» і отримувати радість життя, не відволікаючись, потрібна проста методологія керування справами. Це мистецтво організації потоку роботи і життя.

Ментальне виснаження? Ми знаємо що з цим робити

16.10.2018

Як боротися з ментальним виснаженням, щоб ви могли приділяти 100% вашої уваги кожному новому моменту вашого життя.

Перехід з парадигми “to-do” листа в парадигму меню опцій

08.10.2018

Щоб охопити GTD, ми повинні сприйняти парадигму меню, вибираючи найсмачніші та поживні страви, а не міркуючи «як же мені все це з’їсти».

З чого слід починати в GTD?

05.10.2018

Думки Девіда Аллена про те, з чого почати практикувати методологію

ЧИМ НЕ Є GTD – 20 ПРИКЛАДІВ

02.10.2018

GTD не про те, як краще керувати часом, а про керування вашою увагою

ЯКІ ЕЛЕКТРОННІ ДОДАТКИ КРАЩЕ ВСЬОГО ПІДХОДЯТЬ ДЛЯ GTD?

28.09.2018

Учасники GTD спільноти часто задають питання: «Які електронні додатки найкраще підходять для GTD?» Хоча ми й любимо давати вам прості поради, що і коли використовувати, в даному випадку все не так просто.

Що таке GTD®?

14.03.2018

Нещодавно Девіда Аллена попросили поділитися основними принципами методології Getting Things Done (GTD®). Він відповів…

GTD: 5 кроків із керування хаосом в житті та бізнесі

16.02.2018

Як навести лад у нескінченному потокові задач
У сучасному світі мозок людини нагадує жонглера, який намагається ловити і підкидати вгору незліченну кількість предметів. Кількість завдань, які людина намагається не забути і вирішити, в рази більша, аніж ще 10 років тому. Постійна завантаженість викликає почуття незадоволеності і тривоги. Методика Getting Things Done (GTD), яку розробив Девід Аллен, допоможе розібратися…

9-10 лютого 2019 / Тренінг «Як впорядкувати справи. Основи GTD®» Записатися