Тетяна Тадай, маркетолог, communication manager, FEDORIV

Я прийшла на Getting Things Done тому що мені дуже потрібно було взяти під контроль свої плани, впорядкувати їх з діями, стати ефективніше і розширити свою кваліфікацію.
Оскільки намір я створила, домогтися результату стало набагато легше.
Я була наймолодшою ​​учасницею на тренінгу, і для мене це було маленьким викликом. Мені було ніяково розповідати про свої проекти або піднімати руку. А раптом мене не сприймуть ці дорослі талановиті люди.
Про це я встигла подумати перед входом, а потім зайшла в «кабінет», одягла бейджик і відкинула всі переживання і забобони.

2 дня теорії і практики допомогли мені легше структурувати свій розклад, і, завдяки гугл календарю я більше не ношу з собою 10 000 блокнотів, в яких веду записи. Тепер вистачає одного блокнота для записів натхнення і телефону.

А тепер структуровано розповім як методика приводити справи в порядок увійшла в моє життя.
З’явилася завдання – заношу в Tasks, яка синхронізується з моїм гугл календарем. Потім розношу завдання на підтексти, і не витрачаю час на обмірковування де і що мені почати робити. Якщо я зараз сиджу за комп’ютером – переписую тексти від руки, розшифровую відео, заповнюю форми і тд. Якщо мені потрібно комусь зателефонувати / забрати речі / почитати або купити яблук додому – заношу в список. Я все заношу в список. Так простіше живеться) Я звільняю голову від справ і можу продовжувати залишатися легкою і спонтанною дівчинкою.

Виконала справа – зазначила, і придумала собі нову.
Раз в тиждень проводжу тижневий огляд, але іноді у мене залишається кілька великих справ, які я розтягую до наступного тижневого огляду. І все ж, я все виконую.
Ввести методологію в життя було легко, тому що я цього хотіла, тому що я знала, що мені стане легше.
Єдина складність була в складанні першого маленького кроку, який запускав колесо великої справи.

Тренінг «Основи GTD®» /14-15 вересня → Записатися