Відгуки випускників корпоративного тренінгу МакДональдз Україна

Вікторія Фоменко, асистент адміністративного відділу

У мене вже сформувався проект і сьогодні я вже своїй колезі навіть трохи його озвучила. Він про 5 кроків GTD. Особливо мені сподобався Тижневий огляд. Швидше за все, так як у нас багато спільної роботи ми поєднаємо Тижневий огляд з плануванням на наступний тиждень. Тобто ми дивимося чого ми досягли і що нам вдалося і відразу ж робимо планування на наступний тиждень. Вона вже попередньо погодилася, сказала: «Молодець, йди вчися далі».

Мені дуже сподобалося сьогоднішнє практичне заняття з поштою. Я вже бачу, як у мене зменшується кількість папок і немає суцільного потоку листів. Ще дуже хочу використовувати розділ Outlook «Завдання». Тут у мене ще каша в голові, тобто я теорію отримала, а в практичному застосуванні ще потрібно потренуватися з мікрофонами, як записувати і так далі. Тут ще практикуватися і практикуватися, але дуже хочеться, дуже допоможе. Дякую.

 

Олег Коржанівський, спеціаліст з якості

Мені сподобалося те, що я побачив, що є структурована модель, яка в дійсності проста. Раніше мені здавалося, що потрібно мати якийсь талант для того щоб бути таким чітким і розпланованим. А тут є чітко описана хороша структурована модель, крок за кроком прописано що потрібно робити і це повинно налаштуватися. Воно для мене навіть якось технічно виглядає, я люблю все технічне, структуроване. Я точно постараюсь це використовувати. І навести порядок в інбоксах, причому у всіх.

І що ще зараз розумію, ми говорили спочатку про велику кількість точок входу інформації: соцмережі, пошта і т.д. Я зараз інформацію там і залишаю за принципом «у мене це десь там записано». Якщо все це переносити в Outlook і він буде більше сконцентрований на роботі, а наприклад Task, To-Do буде для особистого життя, хоча без Asana, Teams ми точно не обійдемося. Тобто три канали це ніби як небагато, мені здається я точно зможу цим керувати і у мене вийде. Тому спасибі за отриманий матеріал.

 

Андрій Хоботов, фінансовий аналітик консолідованої інформації

Для мене найбільше запам’ятався і сподобався метод очищення свідомості. Тобто необов’язково весь список справ пам’ятати і постійно нервувати «чи нічого я не забув». Це дуже допомагає: міняєш алгоритм, не намагаєшся запам’ятати і постійно утримувати цей список в голові. Є інструмент, на який можна спертися, якому можна довірити свої ідеї та думки. Знаєш де можна подивитися, куди звернутися і вже з цим працювати.

 

Юлія Кулікова, бухгалтер

Частина речей з почутого були мені знайомі, просто я називала це по-іншому, не «очищення свідомості». Дійсно, коли багато думок в голові і одна випереджає іншу і у мене просто починалася паніка, я брала аркуш паперу і виписувала собі завдання. І мені ставало справді легше. Тому що паніка мене в прямому сенсі накривала, мені здавалося, що я нічого не встигаю. А виписала, дивишся, тут всього п’ять завдань, зрозуміло що і як робити. Але відчувала чогось не вистачає, все-одно не справляюся. На тренінгу впорядкували, допомогли зрозуміти, як можна їх певним чином організувати, систематизувати. Важливо, корисно, дякую.

 

Олексій Кобзаренко, консультант відділу информаційних систем

В тій чи іншій мірі я це вже використовував, але якось частково. Наприклад, записував тільки якісь важливі завдання, не всі. Зрозумів, що треба вивантажувати все. Не тільки основні завдання, які ти боїшся забути, а все. І дійсно, мозок стає набагато світліше і менше смикаєшся. Корисне дізнався, що листи можна відразу перетворювати в завдання. Сформулювати на льоту і не доводиться знову тримати в голові вже навіть без вивантаження ти його відразу ж транзитом туди кинув і голова чиста. Ось ці дві речі для мене першочергові, їх треба використовувати, довести до автоматизму, інше я думаю прийде.

 

Ганна Гаренко, адміністратор відділу персоналу

Мені вивантаження було робити легко, тому що десь півтора місяці тому я вже робила його з моїм керівником. Вивантажили всі завдання на найближчий час, робочі, особисті в Asana. Тому мені вдалося зануритися повністю в тренінг і менше вивантажувати, хоча були звичайно спонтанні думки в голові. Тепер потрібно налаштувати систему в Outlook, переглянути перелік папок, організувати архів.

 

Тетяна Іщук, адміністративний помічник

Хочу дуже подякувати! Круто, класно. Здавалося б в тій самій пошті де ми працюємо кожен день, а є стільки різних лайфхаків. Дякую

 

Марина Панасенко, координатор з навчання та розвитку талантів

Не завжди є час шукати опції, функції які існують. А тренінг допоміг систематизівати те, що в тебе вже є в голові, можливо трошки зробити інакше. Наприклад я хочу зробити для себе звичкою проводити ревью, попрацювати більше зі списками, можливо трошки модифікувати під себе, щоб завдання було легше шукати. Ще треба зменшувати кількість інбоксів для себе, бо у мене тільки 5 чи 6 додатків де мені пишуть завдання, не всі встигаю перевірити, щоб принаймні знати в якому додатку що я просрочила. Це треба для себе структурувати, бо перевіряти все забирає велику кількість часу. Можливо також створю певні правила в пошті, щоб певні листи одразу йшли в архів і не забивали інбокс

 

Михайло Моісєєнков, менеджер з вивчення клієнтського досвіду та поведінки

Хочу сказати велике спасибі! Для мене не тільки якісь додатки і якісь фішки в них були корисними. Для мене здалися більш важливими принципові відкриття. Наприклад, коли я подивився в календар, зрозумів, що я його переобтяжував і цей інструмент для мене перетворювався на звалище всього підряд. І відповідно я вже не міг ним користуватися за прямим призначенням. Тепер я буду більш відповідально підходити до розподілу завдань по місцях зберігання. Другий момент для мене теж як би очевидний і десь був на поверхні, але поки звичка не виробиться це складно. Коли, наприклад, з’являється проект, відразу зафіксувати першу дію. Раніше як було: ось цей проект, ось таке дослідження, ще ось це було б непогано і все це десь в таких формулюваннях і залишається. Тобто звичка відразу призначати першу дію – це супер. Супер-просто, але від цього ще більш круто. Звичайно потрібна ще практика.

 

Оксана Дем’янчук, маркетинг-менеджер

Збір інформації. Раніше все тримала в голові, і для мене є реальним відкриттям, що голова може бути для чогось іншого. Я ще тиждень буду вивантажувати з голови, бо відчуваю, що є багато чого, що я згадую і згадую і згадую. Набагато простіше коли є інструменти куди можна записувати і To-Do мені дуже сподобався. Я навіть не знала, що така штука є, зручна, красива, легка, супер! І якщо до вчорашнього дня 10000 мейлів в інбоксі мене лякали, то зараз для мене це Окей, я знаю що з цим робити і якщо це робити системно цю кількість можна обробити. Тепер питання до меня наскільки я відповідальна і буду робити це системно.

Обробка. До вчора, все що приходило в інбокс я одразу робила. Тепер так не буде, тепер буде по схемі обробки. Те що швидко можна зробити – роблю, решта йде в перелік і йому приділяється тоді час, коли потрібно.

Тренінг «Основи GTD®» /Записатися на наступний